در حال بارگذاری فایل ...
اپ منتخب ابزار ایرانیاندسترسی آسان‌تر
ارائه فاکتور رسمی

 در مجموعه بزرگ منتخب ابزار ایرانیان امکان خرید آنلاین با ارائه پیش فاکتور و دریافت فاکتور رسمی با مالیات ارزش افزوده برای شما عزیزان محیا شده است

 ارائه فاکتور رسمی 

یکی از دغدغه های شرکت ها در تامین ابزارهای مورد نیاز، دریافت فاکتور رسمی با کسر مبلغ قانونی مالیات است.بلفطره می توان گفت منتخب ابزار ایرانیان تنها سایت فروش ابزار آنلاین است که فاکتور رسمی به مشتریان خود ارائه می دهد و شرکت ها می توانند بدون نگرانی از شرایط مالیاتی و دریافت فاکتور رسمی ، ابزار و تجهیزات خود را خریداری نمایند.

ارائه پیش فاکتور 

در راستای فروش شرکتی و ارائه فاکتور رسمی ، ارائه پیش فاکتور از خدمات متداول منتخب ابزار به شرکت ها و کارخانه جات می باشد که قبل از خرید از طریق پیش فاکتور، استعلام قیمت انجام خواهد شد.

سالهاست دپارتمان فروش شرکتی در منتخب ابزار ایجاد شده تا شرکت ها و کارخانه جات تولیدی و صنعتی بتوانند از امکانات و خدمات ویژه منتخب ابزار در فروش شرکتی مانند مشاوره تخصصی، ارائه فاکتور رسمی و دیگر امکانات ویژه منتخب ابزاراستفاده نمایند.

شماره تماس پشتیبانی
منتخب ابزار ایرانیان
منتخب ابزار ایرانیان
منتخب ابزار ایرانیان با بیش از یک دهه تجربه و فعالیت در زمینه ابزارالات و تجهیزات، در تلاش است که بتواند در راستای تامین تمامی ملزومات باکمترین هزینه و زمان و بهترین کیفیت ،بهترین خدمات را به شما خریداران عزیز ارائه نماید.
صفحات فروشگاه
راه‌های ارتباطی
ساعت ارائه خدمت
ش
۰۸:۳۰ - ۱۸:۰۰
ی
۰۸:۳۰ - ۱۸:۰۰
د
۰۸:۳۰ - ۱۸:۰۰
س
۰۸:۳۰ - ۱۸:۰۰
چ
۰۸:۳۰ - ۱۸:۰۰
پ
۰۸:۳۰ - ۱۴:۰۰
ج
تعطیل
تهران.میدان امام خمینی ره ،خیابان امام خمینی ، نرسیده به میدان حسن اباد، کوچه شهید نعمتی، کوچه علیرضا میرزایی(انتخابیه) پلاک 6، واحد 2شرقی
item
گواهینامه
item
تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به منتخب ابزار ایرانیان می‌باشد.
طراحی شده باسایت‌ساز ویترین
سایت‌ساز ویترین